REKLAMA
Znaleziono 7867 wyników
[Kraków] Lea 34inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Lea 34
Kraków, Krowodrza, Juliusza Lea 34
Plac Nowyinwestycja
Pokaż inwestycję
Plac Nowy
Kraków, Śródmieście, Plac Nowy
[Kraków] Budynki Mieszkalne, ul. Żurawiainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynki Mieszkalne, ul. Żurawia
Kraków, Podgórze, Żurawia
[Kraków] Hala Magazynowa, ul. Ciepłowniczainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Hala Magazynowa, ul. Ciepłownicza
Kraków, Nowa Huta, Ciepłownicza
Trasa Zwierzynieckainwestycja
Pokaż inwestycję
Trasa Zwierzyniecka
Kraków, Krowodrza, Armii Krajowej
Skatepark, ul. Prądnickainwestycja
Pokaż inwestycję
Skatepark, ul. Prądnicka
Kraków, Zbożowa
Tramwaj na Klinyinwestycja
Pokaż inwestycję
Tramwaj na Kliny
Kraków, Kliny
Rusza budowa dworca w Koluszkach artykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa dworca w Koluszkach
Polskie Koleje Państwowe S.A. przekazały plac budowy wykonawcy robót. W ramach inwestycji w Koluszkach powstanie nowoczesny, ekologiczny i dostosowany do potrzeb wszystkich pasażerów dworzec kolejowy.
Biurowce rosną w Krakowie. Deweloperzy ogłaszają kolejne projektyartykuł
Pokaż artykuł
Biurowce rosną w Krakowie. Deweloperzy ogłaszają kolejne projekty
Kraków, z zasobami ponad 1 mln 651 tys. mkw., jest największym regionalnym rynkiem biurowym w kraju. Przez wiele lat projekty biurowe powstawały w różnych częściach miasta. Ale to się zmienia. W ostatnim czasie najemcy zaczęli relokować się bliżej centrum, a najbardziej upodobali sobie dzielnice: Grzegórzki, Stare Miasto, Podgórze i Krowodrzę. Zainteresowanie najemców przyciągnęło do tych lokalizacji również deweloperów.
Otwarto środkowy odcinek drogi ekspresowej S7 Lesznowola - Tarczyn Północartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto środkowy odcinek drogi ekspresowej S7 Lesznowola - Tarczyn Północ
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zmieniła układ komunikacyjny na południe od stolicy Polski. Rozdzieliła wspólny przebieg dwóch dróg ekspresowych, S7 i S8, który dotychczas kumulował się na odcinku pomiędzy węzłem Opacz na Południowej Obwodnicy Warszawy oraz Jankami. Od piątku, 28 kwietnia trasa wylotowa w kierunku Krakowa rozpoczyna się na węźle Warszawa Lotnisko.
Centra usług wynajmują ponad połowę biur w Krakowie i 45 proc. we Wrocławiu [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Centra usług wynajmują ponad połowę biur w Krakowie i 45 proc. we Wrocławiu [RAPORT]
Zatrudnienie w sektorze usług wspólnych z roku na rok rośnie. Nie przekłada się to jednak na większe zapotrzebowanie na biura. Mimo to centra typu SSC / BPO / R&D nadal wynajmują najwięcej metrów biurowych w Krakowie czy we Wrocławiu. Na celownikach korporacji niezmiennie pozostaje również Warszawa.
[Łódź] Analizy w sprawie Nowotargowej gotoweartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Analizy w sprawie Nowotargowej gotowe
Konieczność uspokojenia ruchu na istniejących ulicach przy jednoczesnym zapewnieniu sprawnego dojazd...
We Wrocławiu trwa budowa Osi Zachodniej i przebudowa ulicy Kosmonautów [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu trwa budowa Osi Zachodniej i przebudowa ulicy Kosmonautów [FILM + WIZUALIZACJE]
Trwają zaawansowane prace na budowie tzw. Osi Zachodniej we Wrocławiu. Inwestycja składa się z dwóch...
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
W Diamond Business Park Ursus do wynajęcia pozostały biuraartykuł
Pokaż artykuł
W Diamond Business Park Ursus do wynajęcia pozostały biura
Diamond Business Park Ursus to pierwszy w Polsce projekt, który łączy hale magazynowe z powierzchnią biurową klasy A, zlokalizowaną w całkowicie niezależnych budynkach. Cała powierzchnia magazynowa warszawskiego centrum biznesowego została już zagospodarowana. Do wynajęcia pozostały jeszcze tylko niewielkie moduły na powierzchni biurowej.
Z Włodawy i Łęcznej szybciej do Lublina – podpisano umowy na projekt linii kolejowejartykuł
Pokaż artykuł
Z Włodawy i Łęcznej szybciej do Lublina – podpisano umowy na projekt linii kolejowej
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowy z wykonawcą dokumentacji projektowej dla budowy nowego połączenia kolejowego między Lublinem a Łęczną oraz rewitalizację linii kolejowej nr 81 Chełm – Włodawa. Wartość obu projektów w ramach programu Kolej Plus to ok. 1,2 mld zł.
Zintegrowana Sieć Kolejowa – nowe podejście do planowania rozwoju kolei w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zintegrowana Sieć Kolejowa – nowe podejście do planowania rozwoju kolei w Polsce
Spółka Centralny Port Komunikacyjny wraz z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi i Instytutem Rozwoju Miast i Regionów rozpoczęły prace nad projektem integracji sieci kolejowej. Efektem wspólnych działań będzie opracowanie długoterminowego, stabilnego planu rozwoju infrastruktury i tras kolejowych w Polsce. Prace prowadzone są pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury.
[Polska] Co jest modne na rynku biurowym w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Co jest modne na rynku biurowym w Polsce?
Na dzielnice biurowe również jest moda. Niektóre lokalizacje biurowe z czasem umacniają swoją pozycj...
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje nowy, podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Łódź Koziny [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
Co zrobić z Centralnym Portem Komunikacyjnym?artykuł
Pokaż artykuł
Co zrobić z Centralnym Portem Komunikacyjnym?
Tak duża inwestycja lotnicza jak CPK nie jest niezbędna w Polsce. Potrzebna jest natomiast Kolej Dużych Prędkości – bo to jest prędkość, która zwiększa konkurencyjność transportu kolejowego względem autostrad, dróg ekspresowych. Ale bardzo ważne jest, żeby ta kolej nie ograniczała się tylko do naszego kraju.
REKLAMA